روزکالا

آشنایی با بهترین مچ بندهای هوآوی ٢٠٢٠

آشنایی با بهترین مچ بندهای هوآوی ٢٠٢٠

آشنایی با بهترین مچ بندهای هوآوی ٢٠٢٠

مچ بندهای هوشمند در حال حاضر در بازار بسیار پرطرفدار و محبوب شده اند که این محبوبیت باعث شده تا شرکت های معروف و بزرگ در زمینه تکنولوژی به طراحی و تولید این گجت ها بپردازند. شرکت هوآوی یکی از این شرکت هاست که پیشرفت و موفقیت زیادی هم در این راه داشته است. هوآوی توانسته با تولید مچ بندهای گوناگون با تنوع مدل زیاد در بازار جایگاه خوبی پیدا کند. مچ بندهای هوشمند قابلیت های زیادی دارند که در کل روز می توانند بسیار کارآمد باشند و شما به راحتی می توانید در کل روز از آن استفاده کنید. استفاده های ورزشی، سرگرمی و ارتباطی از جمله کاربرد های این محصولات می باشند. شرکت هوآوی انواع مدل های مچ بند هوشمند را در بازار عرضه کرده است که ما در این مقاله شما را با تعدادی از بهترین مچ بندهای هوآوی آشنا خواهیم کرد.

 .1مچ بند هوشمند هوآوی مدل TalkBand B1

قابلیت ارزیابی پارامترهای سلامت و همچنین توانایی برقراری ارتباط و مکالمه از ویژگی های تاک بند B1  هستند که اگر می خواهید به راحتی مکالمه برقرار کنید این مچ بند گزینه خوبی می باشد. پارامترهای اندازه گیری شده روی صفحه نمایش این مچ بندها قابل مشاهده هستند. صفحه نمایش آن نیز می تواند جدا شود و توسط یک گیره به گوش فرد متصل شود. این مچ بند به گوشی های هوشمند با سیستم عامل های ios 5.0 و اندروید 4/4 به بالا وصل می شود. هنگام تمرینات ورزشی می توان به آسانی با دیگران مکالمه داشت که این قابلیت اتصال به وسیله بلوتوث و NFC ایجاد می شود. گام شماری و اندازه گیری مقدار کالری مصرف شده از دیگر قابلیت های این مچ بند هوشمند می باشد که در این  صورت می توان به بررسی کارکرد متابولیسم بدن پرداخت. محاسبه تعداد گام  های برداشته شده توسط حسگر شتاب سنج به کار رفته در این مچ بند انجام پذیر است. از توانایی های خاص مچ بندهای هوآوی تاک بند B1، قابلیت داشتن مکالمه ای به مدت ٧ ساعت در شبانه روز می باشد و باتری آن نیز توانایی ١۴ روز شارژدهی را دارد که نسبت به سایر مدل ها باتری بسیار با دوامی می باشد.برای آگاهی از آخرین قیمت مچ بند هوآوی  تاک بند B1 به سایت روزکالا مراجعه کنید.

مچ بند های هوآوی B1 در مقابل ورود گردوغبار به داخل محفظه آن مقاومت دارد، همچنین در صورت افتادن داخل آب در عمق های کمتر از یک متر مشکلی برای آن به وجود نمی آید. به طور کلی اگر بخواهیم قابلیت های آن را نام ببریم می توان به قابلیت اتصال آن به گوشی های هوشمند، داشتن حسگر شتاب سنج، مقاومت در برابر گردوغبار و آب، مشاهده تماس های دریافتی، برقراری مکالمه، گام شمار و محاسبه کالری مصرفی و باتری با دوام ١۴ روز اشاره کرد.

.2 مچ بند هوشمند هوآوی مدل TalkBand B2 Business


از نکات بسیار مهمی که هنگام انتخاب مچ بند های هوشمند باید به آن توجه داشت، طول عمر باتری آن می باشد چراکه با وجود همه زیبایی و قابلیت های پیشرفته، طول عمر باتری اهمیت ویژه ای دارد و در صورتی که طول عمر آن کم باشد از میزان محبوبیت مچ بند می کاهد. مچ بند هوشمند تاک بند B2 Business در میان سایر مچ بندهای شرکت هوآوی دارای باتری با دوام بالا است که در مدت یک ساعت و نیم شارژ می شود و به مدت ١۴ روز شارژدهی می کند و قابل استفاده است. حسگر های شتاب سنج و ژیروسکوپ در این مچ بند به کار رفته اند که می توان به وسیله آن ها به بررسی میزان خواب (سبک و عمیق)، محاسبه کالری مصرف شده و شمارش گام های برداشته شده پرداخت. این مچ بند پیام های دریافت شده را اعلام می کند و همچنین با تنظیم ساعت هشدار زنگ می زند و می تواند فرد را از خواب بیدار کند. این مچ بندها به راحتی از بندهایش جدا می شود و مانند هندزفری از آن استفاده کرد که باعث می شود کمتر به سراغ گوشی هوشمند خود بروید. ردیاب صوتی  از دیگر قابلیت های مچ بندهای تاک بند B2 Business می باشد که در صورت گم کردن گوشی، می تواند آن را به صدا در بیاورد تا به راحتی پیدا شود. همچنین می توانید با اتصال مچ بند به گوشی هوشمند خود، گوشی را در مکان و زاویه مناسب برای عکس برداری قرار داد و توسط صفحه لمسی مچ بند عکس برداری کرد. این مچ بند مقاومت زیادی در برابر نفوذ گردوغبار و افتادن در آب تا عمق یک متر دارد. اتصال این مچ بند به گوشی هایی با سیستم عامل های اندروید 0/4 و ios 7 به بالا امکان پذیر است.

قابلیت ها و ویژگی های این محصول را می توان به صورت کلی این گونه نام برد: قابلیت اتصال به سیستم عامل های اندروید ۴ و ios 7 و بالاتر، وجود حسگر شتاب سنج و ژیروسکوپ، اعلان تماس ها و پیام های دریافتی، محاسبه کالری مصرفی، شمارش گام ها، مقاومت در مقابل گردوغبار و آب، بررسی وضعیت خواب، ساعت هشدار و یادآور و باتری با دوام ۶ تا ١٢ روز.میتوانید برای آگاهی از آخرین قیمت مچ بند هوآوی تاک بند B2 بیزینس به سایت روزکالا مراجعه کنید.

.3 مچ بند هوشمند هوآوی مدل Honor Band Zero


این مچ بندها ظاهر ساده و در عین حال بسیار زیبایی دارند و جمله زیبایی در سادگی است را تصدیق می کنند. این مچ بند صفحه گرد ساده ای دارد که با بند طرح دار آن هماهنگی لازم را دارد. صفحه آن از نوع PMOLED می باشد که زمان روی آن نمایش داده می شود و جلوه ویژه ای به آن داده است. برای نمایش زمان روی صفحه ۴ حالت مختلف در نظر گرفته شده است. صفحه مچ بند کاملا لمسی است و دکمه ای در آن وجود ندارد. با بالا آوردن دست و یا چرخاندن مچ، صفحه این مچ بند بدون لمس کردن آن روشن می شود که از ویژگی های خاص این مچ بند می باشد. علاوه بر ویژگی های ظاهری این مچ بند، قابلیت هایی برای بررسی وضعیت خواب و فعالیت های ورزشی در آن وجود دارد. توسط حسگرهای پیشرفته به کار رفته در مچ بند، میزان کالری مصرفی و گام های برداشته شده محاسبه می شود و هنگام خواب نیز وضعیت سبک و یا عمیق بودن خواب را بررسی می کند. برای استفاده از این اطلاعات به دست آمده توسط مچ بند، اپلیکیشن ارائه شده برای این کار را باید روی گوشی هوشمند خود نصب کرد تا اطلاعات را به گوشی انتقال دهد. اپلیکیشن مورد نظر قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های اندروید 4/4 و iOS 7 به بالا را دارد. وقتی برای نخستین بار مچ بند آنر بند Zero را روشن کنید، با زبان چینی مواجه می شوید که ساعت و تاریخ آن هم اشتباه است. دفترچه راهنما و تنظیمات آن هم به زبان چینی می باشد و با اسکن کد QR هم نسخه چینی آن را نمایش می دهد. ولی نگران این قضیه نباشد چراکه به سادگی با سرچ Huawei Wear در اینترنت و نصب اپلیکیشن مناسب سیستم عامل گوشی هوشنمد خود می توانید مچ بند را با گوشی خود همگام سازی کنید و در این هنگام اپلیکیشن به طور خودکار تنظیمات مچ بند را از جمله زبان و ساعت و تاریخ را به روزرسانی می کند.در سایت روزکالا میتوانید از آخرین قیمت مچ بند آنر بند زیرو مطلع شوید و خریدی به صرفه  را تجربه کنید.

.4 مچ بند هوشمند هوآوی مدل TalkBand B3 Elite Titanium Gray

این مچ بند که به مدل قدیمی خود یعنی تاک بند B2 بسیار شبیه است، توانست توجه و حسن نظر بسیاری از مخاطبان علاقمند به دنیای دیجیتال را به خود جلب کند. مچ بند هوآوی تاک بند 3 Elite Titanium Gray  قابلیت های جذاب و زیادی دارد از مهم ترین آن ها می توان به قابلیت کنترل تماس و استفاده از آن همچون هندزفری یا هدست بلوتوث اشاره کرد. این مچ بند دارای بند و قاب فلزی می باشد که بسیار جذاب و شیک است و در حد یک ساعت هوشمند عمل می کند. صفحه نمایش لمسی این مچ بند مستطیل شکل و خمیده  طراحی شده است. از کاربردهای روزمره و ورزشی این مچ بند می توان بررسی فعالیت هایی چون دوندگی، قدم زدن، کوه نوردی و قابلیت اندازه گیری کالری سوخته شده و نمایش آن را نام برد. از دیگر توانایی های کارآمد این مچ بند پایش و بررسی وضعیت خواب فرد است. این مچ بند قابلیت اتصال به گوشی های آیفون مدل 4S و آیفون های سری ۵ و ۶ که دارای سیستم عامل iOS 7 به بالا هستند و گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید 3/4 به بالا را توسط فناوری بلوتوث دارد. با اتصال آن به گوشی های هوشمند امکانات بیشتری در دسترس کاربر قرار می گیرد. مچ بند هوآوی TalkBand B3 Elite Titanium Gray یک صفحه نمایش کوچک و باتری با ظرفیت ٩١ میلی آمپر دارد که دوام آن به  مدت ٣ الی ۴ روز می باشد. در کل این مچ بند شیک و زیبا به دلیل داشتن ویژگی های کارآمد از جمله قابلیت استفاده شدن به عنوان هدست بلوتوث یکی از بهترین مچ بندهای هوآوی به شمار می آید که بسیار با کیفیت هم می باشد.با کمک سایت روزکالا می توانید از آخرین قیمت مچ بند هوآوی TalkBand B3 Elite Titanium Gray آگاه شده و خریدی مناسب و آگاهانه داشته باشید.


.5 مچ بند هوشمند هوآوی مدل Honor Band 3 Standard Edition

این مچ بند طراحی بسیار شیک و جدیدی دارد که شرکت هوآوی برای رفع بسیاری از نیازهای امروزی آن را تولید نموده است. پشتیبانی از زبان فارسی به هنگام نمایش پیام ها و اعلان های برنامه ها از ویژگی های پراهمیت این مچ بند می باشد که کاربران ایرانی را بسیار جذب کرده است. در ساخت این محصول هوآوی حساسیت های خاصی را برای رقابت با سایر مچ بندهای هوشمند به خرج داده است که یکی از این موارد سنسور شمارش ضربان قلب می باشد که از فناوری پیشرفته M4 core به عنوان هسته اصلی استفاده می کند که از الگوریتم شناور ویژه ای پیروی می کند تا بتواند تمام تپش های قلب را بدون جاگذاری حتی یک تپش اندازه گیری کند. این مدل از مچ بند هوشمند در میان سایر مچ بندهای هوشمند هوآوی، منحصر به فرد و خاص است. که از قابلیت های دیگر آن ضد آب بودن و غوطه ور شدن در آب تا عمق ۵٠ متر بدون ایجاد خرابی می باشد. قابلیت بررسی وضعیت خواب، نمایش زمان، نمایش اعلان های مربوط به شبکه های اجتماعی، محاسبه و نمایش کالری مصرف شده و قابلیت برقراری تماس از کاربردهای آن به شمار می  روند. یک باتری لیتیوم پلیمری قوی با ظرفیت ١٠٠ میلی آمپر در این مچ بند به کار رفته که از قایلیت شارژ سریع هم پشتیبانی می کند و با یک بار شارژ کامل می تواند به مدت یک ماه شارژدهی کند. با این قابلیت فوق العاده در واقع در طول سال کلا ١٢ بار نیاز به شارژ شدن دارد. برای اینکه بتوانید از همه قابلیت های این محصول استفاده کنید لازم است روی گوشی هوشمند خود با سیستم عامل اندروید یا iOS، برنامه Huawei health را نصب کنید. این مچ بند لوکس در ٣ رنگ آبی، نارنجی و مشکی با صفحه نمایش PMOLED 0.91 inch در بازار عرضه می شود.با سرچ در سایت روزکالا می توانید از قیمت مچ بند هواوی مدل استاندارد ادیشن آنر بند3 به صورت لحظه ای آگاه شوید.

 6.مچ بند هوشمند هوآوی مدل Honor Band 4


این محصول یکی از بهترین مچ بندهای هوآوی از سری آنر بند می باشد. مچ بند هوشمند آتر بند 4 دارای صفحه رنگی و تمام لمسی و نمایشگر AMOLED می باشد، طراحی بدنه آن از شیشه 2/5D که ضد خش و با مقاومت بالا در مقابل ضربه و شوک است و به حالت edge می باشد. صفحه نمایشگر OLED آن حساسیت لمس بالایی دارد و همچنین دارای نور قوی می باشد تا در هر مکان و شرایط به راحتی صفحه آن قابل مشاهده باشد. شکل صفحه اول را به ٣ حالت متفاوت می توانید تغییر بدهید که بر جذابیت این ساعت می افزاید. فناوری Truesleep 2.0 از تکنولوژی های پیشرفته ای است که در این مچ بند استفاده شده است. فناوری CPC نیز برای بررسی و نمایش وضعیت خواب شما در آن به کار رفته است که عمیق یا سبک بودن خواب و بررسی الگوریتم خواب شما را نشان می دهد. همچنین با آنالیز وضعیت خواب شما پیشنهادهایی  به جهت بهبود خواب تان ارائه می کند. این مدل به دلیل قابلیت های کاربردی اش در بین بسیاری از کاربران به عنوان بهترین مچ بند هوآوی شناخته می شود. مچ بند هوشمند آنر بند ۴ مانند سایر محصولات سری آنربند ویژگی ضدآب بودن تا عمق ۵٠ متر را دارد. حسگر حرارتی مادون قرمز، نمایشگر ضربان قلب PPG و سیستم تشخیص حرکتی ۶ محوری از قابلیت های دیگر این مچ بند هستند. فناوری Huawei Trueseen به کار رفته در این مچ بند به طور دقیق و ٢۴ ساعته ضربان قلب شما را اندازه گیری می کند، دقت انجام این کار را 3/94 درصد اعلام کرده اند. اعلان های برنامه ها و پیام های دریافتی حتی با زبان فارسی و تا ۴۵ کاراکتر روی مچ بند آنر بند ۴ نمایش داده می شوند. با استفاده از این  مچ بند و قرار دادن گوشی در جای مناسب می توان عکس برداری کرد ولی تنها به گوشی های هوشمند هوآوی برای این کار متصل می شود. وزن این مچ بند ٢٣ گرم می باشد و باتری لیتیوم پلیمری ١٠٠ میلی آمپری با دوام ١۴ الی ١٧ روز در آن به کار رفته است. از قابلیت های دیگر مچ بند آنر بند ۴ می توانیم به اسکن Alipay و NFC، توانایی پیدا کردن گوشی و اندازه گیری دمای محیط اشاره کنیم. این مچ بند در رنگ های مشکی، صورتی و آبی تولید می شود و قابلیت تعویض بند را نیز دارد. برای اینکه بتوانید از تمام قابلیت های آن استفاده کنید لازم است یکی از برنامه های Huawei health یا Huawei weae را بر گوشی خود نصب کنید و از آن بهره ببرید..در سایت روزکالا میتوانید از آخرین قیمت مچ بند آنر بند 4 مطلع شوید و خریدی به صرفه  را تجربه کنید.


7 .مچ بند هوشمند هوآوی مدل A2

این مچ بند نسخه جدید مچ بند های هوآوی سری A می باشد که ویژگی و قابلیت هایش نسبت به نسخه های قبلی اش ارتقا پیدا کرده است. از ویژگی های مهم آن این است که از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ٩۵ میلی آمپر و گواهی استاندارد IP67 بهره مند شده است. در ضمن تمام قابلیت های نسخه های قبلی خود را نیز دارد. برای بهره بردن از تمام قابلیت های این مچ بند باید یکی از برنامه های Huawei health یا Huawei wear را روی گوشی  هوشمند خود نصب کنید. در واقع می توان گفت مچ بند هوآوی A2 نسخه به روز شده سری قبلی اش است که ویژگی های کارآمد و طراحی زیبای آن باعث محبوبیت آن در بین کاربران شده است.با کمک سایت روزکالا می توانید از آخرین قیمت مچ بند هوآوی A2 آگاه شده و خریدی مناسب و آگاهانه داشته باشید.

8. مچ بند هوشمند هوآوی مدل 3 Pro

این مچ بند در واقع یک ردیاب تناسب اندام با قیمت ارزان است که دارای امکانات و قابلیت هایی می باشد که معمولا در ردیاب هایی با قیمت های بالا وجود دارند. مچ بند هوشمند ورزشی ٣ پرو را می توان نسخه به روز رسانی شده از مچ بند هوآوی آنر ۴ دانست که در صورت نبود گوشی بهتر از نسخه آنر۴ عمل می کند. برای بررسی فعالیت های ورزشی و دویدن هایتان می توانید به سراغ این مچ بند بروید چرا که با پرداخت هزینه ای مناسب امکانات خوبی را نصیب شما می کند. روی مچ بند صفحه ای آلومینیومی براق وجود دارد و انحناهایی در اطراف آن طراحی شده که باعث شده شیک تر و گران قیمت تر به نظر بیاید. صفحه نمایش آن نیز از یک لایه شیشه ای محدب تشکیل شده که در سایر مچ بندها معمولا از پلاستیک استفاده شده است. این کار باعث شده تا هنگام دویدن در کنار دیوار و یا ضربه دیدن به هر شکلی، احتمال خط و خش پیدا کردن روی آن کمتر شود و مشکلات ناشی از پهن شدن صفحه نمایش را نیز کاهش دهد. در مچ بند هوشمند آنر ۴ از یک صفحه نمایش 95/0 اینچی آمولد به ابعاد 120×240 استفاده شده است که نسبت به قیمت آن واقعا فوق العاده است. همچنین این صفحه نمایش کاملا رنگی می باشد و چگالی پیکسلی بالایی دارد که باعث می شود توانایی نمایش چندین حالت در یک زمان را داشته باشد بدون اینکه احساس کمبودی در شما به وجود بیاورد.برای آگاهی از آخرین قیمت مچ بند هوآوی 3 PRO  به سایت روزکالا مراجعه کنید.


9.مچ بند هوشمند هوآوی مدل Honor Band 4 Running edition

این مچ بند بسیار حرفه ای از جدیدترین فناوری ها و تکنولوژی های دنیا و طراحی ویژه و مدرنی برخوردار می باشد. سنسور 6 محوره یکی از این تکنولوژی های استفاده شده در این مچ بند است که می تواند داده های 7 ورزش متفاوت را ذخیره و نگهداری کند و مرکز تحقیقاتی بین المللی ورزش های حرفه ای به شکل تکنیکی از آن پشتیبانی می کند. در واقع این مچ بند داده های مربوط به فعالیت های ورزشی شما را با دقتی بالا در حد 97 درصد برای این مرکز ارسال می کند و مرکز نیز با بررسی داده ها، برای بهبود فعالیت های شما و عدم رسیدن آسیب احتمالی به شما توصیه و پیشنهادهایی را برای شما می فرستد. همچنین این مچ بند قابلیت های دیگری از جمله بررسی وضعیت خواب و دادن پیشنهادهایی برای بهبود آن، دریافت اعلان ها و پیام های گوشی خود، قابلیت پاسخ یا رد تماس ها، نمایش زمان و تاریخ و دمای محیط و تنظیم ساعت هشدار را برای شما فراهم کرده است. مچ بند آنر بند Running edition 4 دارای یک صفحه نمایش 5/0 اینچی OLED است که طراحی آن به گونه ای است که هنگام تمرینات ورزشی و فعالیت های مختلف ثابت بماند و رها نشود. باتری آن نیز یک باتری پر قدرت لیتیوم پلیمری با ظرفیت 77 میلی آمپر است که با یک بار شارژ کامل سریع که تقریبا یک ساعت و نیم زمان می برد، 15 روز بدون نیاز به شارژ مجدد می توانید از آن به طور استاندارد استفاده کنید که با در نظر گرفتن اینکه این مچ بند دائما در حال پردازش اطلاعات و داده های شماست ویژگی و نکته مهمی برای این مچ بند به حساب می آید. این مچ بند نیز تا عمق 50 متر ضدآب می باشد. برای خرید این مچ بند در بازار، تقریبا 250 هزار تومان باید هزینه کنید. مچ بند هوشمند آنر بند Running edition 4 در نبود گوشی هوشمند شما نیز می تواند فعالیت های شما را پایش کند. با بستن این مچ بند به مچ دست یا به پا می تواند کالری مصرفی و یا مسافت طی شده شما را به طور دقیق اندازه گیری کند. برای اتصال آن به کفش خود نیاز به یک پایه مخصوص دارید که همراه این مچ بند می باشد و بعد از اتصال آن مچ بند به طور هوشمند تغییر حالت پیدا می کند. برای استفاده از قابلیت های این مچ بند نیز باید به نصب برنامه Huawei Health بر روی گوشی هوشمند خود بپردازید که قابلیت اتصال به تمام گوشی هایی با سیستم عامل اندروید و IOS را دارد. در ضمن این مچ بند در رنگ های مختلفی موجود می باشد.لطفا برای آگاهی از آخرین قیمت مچ بند آنربند 4 رانینگ ادیشن به سایت روزکالا مراجعه کنید.


10. مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 5 Global

نسل پنجم از مچ بندهای هوشمند هوآوی آنر بند، مچ بند آنر بند 5 Global است. صفحه نمایش این مچ بند OLED و 95/0 اینچی می باشد که دارای رزولوشن 120×240 پیکسلی است. سایز آن نیز در ابعاد 43×2/17×5/11 میلی متر است و 7/22 گرم هم وزن دارد. این مچ بند از بلوتوث نسخه 0/5 بهره می برد و دارای سیستم عامل مخصوصی است و همچنین قابلیت اتصال به تمام دستگاه های با اندروید 4/4 و IOS 9/0 به بالا را دارد. با اتصال آن به تبلت و یا موبایل، می تواند اعلانات برنامه ها و پیام ها و تماس های دریافتی را حتی با زبان فارسی و تا 45 کاراکتر نمایش دهد. قیمت این مچ بند در بازار در محدوده قیمتی 400 هزار تومان می باشد. از سنسورهای استفاده شده در این مچ بند می توان به سنسور ضربان قلب با دقت 94% درصد، سنسور شتاب سنج شش محوره، پایش وضعیت خواب، گام شمار و سنسور مادون قرمز اشاره کرد. برنامه Huawei health برای استفاده بهتر از مچ بند روی گوشی های هوشمند نصب می شود و توسط آن می توان از گام های برداشته شده، کالری مصرفی و وضعیت خواب مطلع شد. از دیگر قابلیت های این مچ بند ارائه پیشنهادهایی برای پیشرفت و بهبود فعالیت های ورزشی شماست. همچنین تا عمق 50 زیر آب نیز مشکل و خرابی برای آن ایجاد نمی شود. باتری آن نیز از جنس لیتیوم پلیمری 100 میلی آمپری است و به هنگام شارژ کامل در حالت استفاده استاندارد تا 14 روز و در حالت استندبای نیز 20 روز دوام می آورد.می توانید با سرچ در سایت روزکالا از آخرین قیمت مچ بند هواوی بند 5 گلوبال مطلع گردید.

سخن پایانی

شرکت هوآوی از تولیدکنندگان بزرگ و معروف مچ بندهای هوشمند در دنیاست که محصولات آن همیشه طرفداران زیادی داشته است و برند محبوبی در دنیا محسوب می شود. ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با بهترین مچ بندهای هوشمند شرکت هوآوی و قابلیت هایی که دارند آشنا کنیم. بنابراین اگر تصمیم به خرید مچ بندی با این برند دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را حتما مطالعه کنید تا بتوانید بهتر و درست تر انتخاب کنید.

منبع : emalls.ir
0
دیدگاه‌های نوشته

*
*